Best thing I never had.

Godkväll mina vänner! Idag har jag varit och kollat fotboll, Ekets A-lag spelade. Tvärr förlorade de med 3-4, illa! Sen var jag och min bror inne hos vår kusin och hans underbart söta barn, de är gjorda av energi, de kan aldrig sitta stilla. Underbart! Och nu sitter jag här och lyssnar på Melissa Horn, underbar röst! Nu ska jag gå till duschen och duscha. Imorgon är det skola, skojsiiiii! Vi hörs imorgon, ska försöka lägga in ett litet inlägg innan jag åker till bussen. Puss godnatt!
~be strong.


Älskar denna filmen! Kissekatterna är dundersöta!


Kommentarer
Postat av: Canita

Skit fin blogg ! :D

Kolla gärna in på min blogg ! :)

Gör gärna bloglovin byte och älskar att vara med på tävlingar ! :D Kommentera om du vet någon ny tävling eller så ! :)

Kram ! :)

2011-08-28 @ 20:51:18
URL: http://canita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin