Blåst och regn.

Idag har det regnat och blåst hela dagen, jag orkar inte med detta vädret mer! om jag skulle bestämma så skulle vi ha flyttat till ett varmt land, som det aldrig är höst och vinter i, bara sol och bad som gäller! Men nu är det inte så, så jag får väll nöja mig med detta ett tag till. Några år, vem vet, jag kanske flyttar utomlands. Hoppas vi på! Annars i skolan har vi gjort en mattediagnos, gick väll bra. Jag tycker om matte så det är inte det svåraste ämnet. Ikväll så ska jag bara vara hemma, läsa en massa och så. Imorgon vet jag inte om jag ska vara med kompis, kanske ner till Malmöfestivalen. Maybe baby. så vi hörs förmodligen ikväll! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin