Boys don´t cry.

Jag har börjat lyssna på Ulrik Munthers låt, Boys don´t cry. Faktiskt en riktigt bra låt. Jag älskar texten och jag älskar hans röst, den är så skön! En annan otrolig låt är ju Hollywood Hills med Sunrise Avenue, man kan inget annat att älska den!

Igår tillbringades kvällen hemma med Tacos, Kill Bill 1 och 2, sen några avsnitt av Vänner. Jag hade aldrig sett Kill Bill innan, men jag tyckte dom var riktigt bra. Action brukar inte vara min grej, men detta funkade riktigt bra! Vänner kommer jag nog alltid tycka om, det är ju bara så härligt!
Idag ska jag med min familj till min faster som fyller 59. Där blir det att äta, spela brännboll och prata med släckten. Det kan väll bli trevligt!

Så nu ska jag gå in och göra vid mig, har redan duschat men sminket ska på och håret ska fixas. Vi hörs.
~live, love, laugh.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin