Colors

Vaknade med att jag var tvungen att läsa ut boken, Den farliga leken. Riktigt bra! Och nu sitter jag här och lyssnar på musik, sjunger med morgonrösten som inte är den renaste och finaste. Känner för att duscha, eller ännu bättre, ta ett långt bad i vår badkar. Har inte haft ett badkar i hela mitt liv, sen 1 år tillbaka, och har använt det en gång. Helt otroligt. Ska försöka börja använda det lite oftare känns det som, är ju faktiskt skönt att bara ligga där till lugn musik med lite ljus omkring och tänka. Lite senare ska jag iallafall följa med mamma och pappa på någon loppis, kanske kan bli intresant. Vi hörs senare!
~live.
















Bilder: weheartit.com

Älskar de här bilderna, färgglada och fulla med lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin