Förlåt!

Förlåt för att jag inte blogga igår, det åskade en massa så vi var tvungna att dra ut alla sladdar till dataor, så kunde inte blogga. Igår var vi med skolan i hembyggsparken och lekte lekar... trrevligt. Sen på kvällen läste jag bara en massa och försökte träna lite hemma.. inte så bra på att träna hemma. Ska snart börja gymma, måste det nu! Idag var jag i skolan och allt har ju blivit nytt, små barn som springer runt, nya lokaler och nytt sätt att arbeta. Så vi får se hur detta blir, jag ska iallafall kämpa mig igenom nian. Förresten, igår var vi ju hos tatueraren också, min bror ska tatuera sig den förste September, och vet ni? Jag ska troligtvis också göra det! Härligt säger jag bara! Nu ska jag träna lite hemmaträning med min bror sen ska jag läsa den fantastiska boken jag har börjat på, älskar ju den!! Hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin