Hallåhej!

Solen har tittat fram idag! Härligt säger jag bara! Man har nästan glömt hur det känns när solen är framme så det var bra att man fick en påminnare! kollar ut genom fönstret och ser att gräset vajar lite lätt och fyra hästar som står och vilar i en grupp. Solen lyser på dom, pålsen glänser. Deras man rör sig i vinden.
Idag har jag vatt i skolan. Ni kanske undrar varför jag bara bloggar på kvällen nu, men min buss går tjugo över sju så det är inte så lätt att hinna med när jag fixar mig i ca en timme. I skolan har vi iallafall haft SO-diagnos, se hur mycket vi kan, och sen svenska diagnos. Tyckte det gick bra! Tur det! På Hemkunskapen började vi med igår att vi skulle inreda vår egna lägenhet. Själv tyckte jag det var riktigt kul, ska ju försöka komma in på gymnasiet i Göteborg, och då ska jag förmodligen ha en egen lägenhet. Så fantasin bara flödar! Härligt! Vi hörs senare eller imorgon, får se om jag hinner in ikväll! Puss
~live honey, live.


Bild:
weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin