Halleluja!

Sitter här och lyssnar på Halleluja - Molly Sandén. Riktigt underbar låt! Ja, vi var på loppis, mamma hittade några glas som hon gillade och pappa hittade fyra stolar och ett bord som han gillade. Dom blev glada iallafall! :) När vi kom hem så tränade jag hemmaträning. Det får duga tills jag tar mig i kragen och skaffar mig ett gymkort, men förhoppningsvis kommer det snart att ske. Sedan spelade jag fotboll med min bror. Jag har ju spelat fotboll innan, och det är riktigt kul måste jag säg! Funderar på att börja igen, men jag tror det är bättre för mig att gymma. Och snart ska jag ut med pappa och hondis, och ta lite bilder i de sista solstrålarna, hoppas vi det blir några bra bilder idag också. Kommer nog lägga in några ikväll. Ses då!
~god loves you honey.






Enok, min hondis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin