I can do anything, just not everything.

Jag vill börja träna igen, vara nöjd med min kropp. Fast det är jag aldrig så det kvittar väll. Jag vill springa på ett löparband i flera timmar och bara lyssna på underbar musik. Jag vill styrketräna, känna mig stark och självsäker. Jag vill träna tills mina ben inte orkar hålla mig uppe, tills min kropp bara faller.
Jag vill börja skola, plugga så att min hjärna slutar fungera. Jag vill få ett MVG, jag vill känna att jag kan, att jag är bra.
Jag vill att männsikor ska älska mig för den jag är, att dom accepterar mig för att jag är Olivia. Jag vill hitta nya vänner. Jag har fantastiska vänner, men jag vill träffa nya människor som kan ta reda på vem jag, Olivia, är.
Jag vill köpa kläder som jag känner mig hemma i, jag vill ha kläder som jag älskar. Jag vill köpa nya skor, högklackat. Jag vill känna mig lååååång. :D



Idag jobbade jag till halv 12 ungefär, sen skjutsade jag och pappa min mamma och hennes väninna till Helsingborg. Jag och pappa in på McDonalds, åtttt massa mat. Sen hem och inte veta vad kvällen ska bjuda på. Jag funderar på att ringa min vän och fråga vad som händer. Förhoppningsvis så hittar vi på något kul. Hörs senare ikväll, eller imorgon.
~be yourself.


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin