It´s raining!









Bilder: by me.

Fotografera
är underbart, fotografera naturen, blommar och djur. Det är så härligt, man känner en känsla inom sig, en känsla av fridfullhet. Underbart!

Förresten, Gomrron gomorron. Vaknade vid 11 tiden, åt fukost och nu sitter jag här. Så vad händer idag...? Jag vet inte, jag är sugen på att åka och sola.. och sen vill jag ut och ta kort. Men det regnar så jag vet inte riktigt. Får se senare ikväll om det blir en liten tur ute i skogen och ta några bilder. Isåfall kommer dom upp ikväll! :) Vi höres senare!
~fighter


Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Gud vilka mysiga bilder ! :D

2011-08-09 @ 17:41:04
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin