Lördag!

Fy fasen vad det åskade i morse! Jag vaknade av att det small som om det släpptes en bomb utanför mitt fönster. Sen kunde jag inte somna om för det åskade cirka två timmar. Strömmen gick såklart också! Har inte haft ström på hela dagen. (därför jag inte har bloggat.) Så idag har jag varit smart och kreativ. Jag har läst, och skrivit lite. En liten berättelse eller vad man ska säga. En saga kanske? :) Boken jag läser är skriven av Mari Jungsted (vet inte hur hennes efternamn stavas, förlåt, jag är en hemsk människa!) och heter Den dubbla sanningen. Inte lika bra som den andra Mari Jungsteds boken jag läste, Den farliga leken. Iallafall är jag trött och mätt nu. Ätit lite mycket idag, det var inte meningen. Och sen tog jag en massa bilder på regnet i morse som jag skulle visa er, men självklart hittar jag inte sladden så jag kan inte ladda över bilderna till datan. Hemskt!
Dessutom vill jag åka till väla. Bara för att se hur det ser ut nu, och köpa en snygg svart skinnjacka. Någon som vet vart man kan köpa en snygg, (bra pris!) och INGET sånt mudd där nere och i armarna. :) Nu ska jag gå in till mamma, kolla tv och lite så. Vi hörs senare, eller imorgon. Puss!
~Te Amo.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin