MAT!

Jag är så mätt så jag spricker!! Idag har jag bara suttit framför TVn och lagt på mig 10 kilon känns det som. Jag spricker på riktigt!


Jag backade kladdmuffins för att det var gott!


Och nu ikväll har jag, mamma och pappa ätit Tacos. Gottis!

Så nu är jag mätt som sagt! Nu är jag sugen på att ta en lång dusch och sen lägga mig i min varma säng och läsa hela natten, men jag känner mig själv och jag brukar somna efter ett kapitel, men denna boken kan hålla till och med mig upp hur länge som helst. Man kan inte lägga ifrån sig den. Imorgon vill jag till Malmö och kolla på Vernoica Maggio, älskar verkligen hennes låtar. Men får se hur det blir med det, om jag orkar och så.
Här sitter jag nu mätt och belåten, och lyssnar på Känn ingen sorg för mig Göteborg. Gillar den låten! Jaja, nu ska jag gå in och ta en dusch och sen läsa! Vi hörs imorgon! Puss
~God loves you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin