Sol & skola.

Vaknade med gårdagens kläder på mig, råkade somna i soffan igår när jag kom hem! Idag ska jag till skolan. Börjar inte förän två, ska vara där till tre sen får vi gå hem, jag fattar inte vitsen med det! Tydligen ska vi få lite information om skolan eftersom det har blivit många ändringar under sommaren. Bland annat ska det börja f-5, och sen har det byggts om, plus en ny rektor på allt. Så vi får se hur detta går! Förhoppningsvis kommer det gå bra, och förhoppningsvis kommer nian gå fort! Jag blir skrämd av alla nationellaprov i slutet på nian och att få välja gymnasie, samtidigt kul! Efter skolan, drar jag till mormor och hälsar på henne. Träffar inte henne så ofta. Om jag har tur följer mamma med mig och pratar med tattuerare också idag. Är sugen på att tattuera in ett ord, ett ord som betyder något, ett ord som ger mig styrka! Om det blir får vi se senare! Vi hörs!
~live.


Bild: weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin