sorry!

Förlåt att jag inte blogga igår, jag hann inte. Efter skolan klockan tjugo över tre så tog jag och en kompis tåget till Helsingborg och shoppade. Det possitiva är att jag hitta min efterlängtade svarta skinnjacka. Det inte så possitiva är då att jag inte hann blogga. Kom hem ungefär klockan sju, sen så självklart började det regna och smååska så det gick inte att sitta vid datan, inget internet. Så förlåt! Jag visar skinnjackan senare idag när jag kommer hem efter skolan, Dagens outfit kommer då också. Och egentligen trodde jag att jag skulle klippa mig idag, men jag hade tagit fel på dagarna, skulle klippt mig igår. Så det får vänta en vecka. Klipper mig på Onsdag istället! Ha en bra dag, ses! puss.
~live baby, live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin