Trevlig släcktträff!




Bilder: weheartit.com


Igår var faktiskt trevligt! När vi kom dit var det nästan direkt dax för mat, grillat går alltid ner! Sen blev det en liten tipsrunda, som jag, min kusin och hans två underbart söta barn vann! Barnen vann choklad och jag vann ett fint ljus och grytlappar! Bra tills man flyttar hemmifrån! ;) Sen spelade vi brännboll, kul men mitt lag förlorade...
Sen krängde vi i oss massor med godis, min släckt i ett nötskal! Gottegrisar allihopa!
Det var i allafall en mycket trevlig släcktträff.

Idag händer nog inte så mycket. Om ungefär 1 vecka börjar skolan igen, vart har detta sommarlovet tagit vägen? Jaja, det ska bli skönt att komma igång igen! Låt nian gå fort!!!! See you later aligaters!
~follow your heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin