I wish you´d stay.

Jag låg vaken till tre i morse, har tänkt en massa! Igår fick jag en återställning.. Jag läste en text, och insåg att jag har det hur jävla bra som helst. Jag har det hur bra som helst jämfört med otroligt många andra! Det finns människor som har mist sin pappa, sin mamma eller någon av sina nära och kära. Det finns människor som bara önskar att det som hände med sin pappa, sin mamma eller någon av sina nära aldrig skulle hänt, det finns människor som inte önskar sig något annat medans andra människor sitter och önskar sig en ny mobil, nya kläder och skriker till sin pappa, sin mamma eller någon av sina nära och kära. Jag kan inte förstå att folk, inklusive mig, sitter och önskar sig en ny IPhone medans en människa sitter och tänker på sin pappa som har dött, sin mamma som dött, sin kärlek som har dött. Idag kommer jag lägga hela min själ och hela mitt hjärta åt att tänka och förstå att det finns människor som har det mycket jobbigare än att man inte får en IPhone i present, utan önskar att pappa, mamma eller en nära människa ska komma tillbaka till ens liv. Jag hoppas jag har förmedlat något!


 


Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

ha en toppen söndag nu!

kram :D

2011-10-09 @ 17:28:35
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin