Can´t believe that I still want you.

http://www.youtube.com/watch?v=_YtzsUdSC_I&ob=av2e har nästan precis kommit hem, för någon timme sen efter att har varit med Wilma lite i stan! Härligt! Och nu ska jag göra en videohälsning till min lärar, något vi ska göra och sen titta på det när vi slutar nian. Kan vara kul att se det sen! jaja, annars så är det helt ok, har inte bloggat så mycket men har inte hunnit med, + min mobil är inte så hightec, så kan inte blogga från den heller. Nu ska jag få gjort det jag ska göra sen ska jag gå in och läsa, har fastnat i Tillsammans böckerna skrivna av Denise Rudberg, riktigt bra faktiskt! Och nu går det inte att lägga in bilder heller på den här datan, jag får panik! Vi får nöja oss utan bild idag för jag orkar inte diskutera med denna stenåldersdatan! Vi hörs, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin