Down in river to pray.

Denna dagen är bara en sådan dag jag vill ligga i soffan och kolla på massa bra filmer! Och det har jag gjort också! Det är därför jag inte har bloggat idag, är så trött och jag har inte orkat gå upp ur sängen sen vid middag. Ni får förlåta mig, hoppas jag! Nu ska jag fortsätta att kolla på Himmel och jord. Mamma har sagt att den är bra så jag får väll ge den en chans! Ni får ha det så bra ikväll och glöm inte att titta på Idol ikväll! Det är kul att kolla på uttagningarna i städerna, eller vad säger ni? Vi hörs senare!
~allways fight.

http://www.youtube.com/watch?v=F1FQqSGxBso&feature=BFa&list=FLTj0HtDin4DREMfTLjmAaPg&lf=mh_lolz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin